Precis vaknat

Nu har jag precis vaknat , sov med min kompis Isabelle som skulle på handbollsmatch och då kunde jag lika gärna hålla mig vaken .
Jag ska snart hoppa in i duschen och fräsha till mig lite , därefter ska jag fixa lite tidsinställda som kommer upp under dan .
Vid två ungefär ska jag till stallet och ta ut Janni på en ganska lång tur i skogen , efter det ska hon få springa av sig lite i paddocken en kortis bara .
En tjej vid namn Emelie kommer ut till stallet då också . Hon stog där förut med sin förra ponny Monty , och ville hälsa på och så ville vi träffas . Så då bestämde vi det , hon ska få rida lite på Janni också .
Jag tar med mig min systemkamera upp till stallet , ska försöka knäppa nå fina bilder !


P.s Jag får fnatt på att TDB inte funkar , känns som jag inte kommer hinna anmäla mig .. jaja , vi får hoppas dem är klara snart ! D.s


finaste killen i världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0