Stallet idag

Ska kanske till stallet idag , vi får se .
Jag har ganska mycket jag måste göra idag , så mamma kanske får ta dem .
Min dag ser nämligen ut såhär :
* Min vänner Amelia och Vilma ( Inte säkert att Vilma orkar ) kommer över till mig när hon slutat och vi ska då göra klart ett skolarbete där man ska göra en reklamfilm som är könsrelaterad .

* Jag måste plugga som f*n till ett NO-prov som är i morgon .

* Jag ska försöka hinna göra designen så klar som möjligt , jag har tröttnat något enormt på den jag har och tycker inte den är fin .

* Stallet , om jag då hinner , tror att jag ska kolla om mamma kan ta dem .


Saknar ni sommaren lika mycket som jag ?

Kommentarer
Postat av: vilma-vborglund.blogg.se

klarre jag kommer ? haha serri våran humor? döör



/vimpaaaaaa <3 ;)

2012-04-17 @ 21:07:32
URL: http://vborglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0