Dagens Ridpass 2/4 (igår)

Hoppträning på Janni

Började med att värma upp osv . gjorde lite lösgörande övningar och sånt .
Därefter hoppade jag lite småhinder och att jag skulle sakta av emellan hindrerna och vidare på travbommar och sånt .
När jag värmt upp henne ordentligt höjde hon upp och jag fick träna lite på avstånd och sånt .
På slutet hoppade jag en liten ''bana'' på 90 - 100 cm.

Hon var extremt jobbig att rida igår , hon var tjurig och stretade emot .
Men jag fick göra det bästa av situationen eftersom jag vet att hon har sina dagar .
Men jag är nöjd över hennes insats igår , även fast hon inte var på bäst humöret .
Jag kan inte klaga eftersom jag inte heller hade det bästa humöret igår .



bild från en gammal hoppträning , foto : Clara Lundmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0